Firma Mattel wprowadziła na rynek brajlowską wersję popularnej gry Uno, umożliwiającą grę osobom niewidomym lub słabowidzącym. Wersja Uno Braille kosztuje 9,99 USD, ma oznaczenia brajlowskie z przodu i z tyłu kart, dzięki czemu gracze mogą odczytać kolor, numer lub instrukcje każdej karty, np. „Odwróć” lub „pomiń”. Niewidomi gracze mogą również przejść na stronę UNOBraille.com, aby pobrać pliki czytelne w alfabecie Braille’a i dowiedzieć się, jak grać w grę. Amazon Alexa i Google Assistant. Mattel zaprojektował karty we współpracy z National Federation of the Blind. Firma produkująca zabawki wcześniej wprowadziła aktualizacje, aby umożliwić większej liczbie osób grę, wprowadzając w 2017 roku karty ColorADD dla osób niewidomych. Prosta gra karciana działa w systemie kodów kolorów, pozwalając graczom dopasowywać karty na podstawie koloru lub liczby. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart i wykrzyknięcie „Uno”, gdy pozostała tylko jedna karta.